Popis |
Hledáme posilu do servisu osobních vozů Mercedes-Benz, která zvládne udržet pořádek v papírech, fakturách i náladě na dílně. Čeká vás především každodenní spolupráce s vedoucím servisu, mechaniky, účtárnou, ale také zákazníky a dalšími kolegy. Je to živé prostředí, kde se občas ozve i drsnější vtípek – ale pokud máte nadhled, smysl pro humor a pořádek v hlavě i ve složkách, budete u nás jako doma.
Co vás u nás čeká? • Administrativní podpora servisu – faktury, zakázky, evidence, reporting, pohledávky. • Komunikace se zákazníky – mailem a telefonicky ohledně vystavených faktur a následných pohledávek • Spolupráce s vedoucím servisu a dalšími kolegy – plánování, objednávky, docházka, podklady pro účetní. • Každodenní provozní záležitosti – od zápisů z porad po výdej pracovních oděvů a kontrolu dokumentů. • Spolupráce s havarijním technikem – podklady pro pojišťovnu, komunikace s pojišťovnou • A hlavně – budete jistotou v pozadí, která ví, co se kde děje a co má být hotovo.
Koho hledáme? • Zkušenou osobnost – ideálně s praxí v administrativě, servisu nebo zákaznickém prostředí. • Organizačně schopného člověka, který si umí nastavit priority a dotáhnout věci do konce. • Někoho, kdo zvládne prostředí servisu bez růžových brýlí, ale s nadhledem a úsměvem. • Praktického parťáka, kterému nevadí pracovat v „chlapském“ kolektivu, a ví, jak si získat v tomto prostředí respekt.
Co nabízíme? • Stabilní práci na zástup za mateřskou (předpoklad minimálně 2 roky). • Zajímavou a samostatnou práci, žádná kancelářská nuda. • Zázemí silné společnosti a značky Mercedes-Benz. • Tým, který i v krušných dnech drží spolu. • Férový přístup a možnost vidět za sebou konkrétní výsledky každý den.
Zní to jako práce pro vás? Pošlete nám svůj životopis na hrm@milankralgroup.cz nebo zavolejte pro více informací na 602 262 078.
|